جای پا...

جای پا...

باید قدم برداری و حرکت کنی.
وگرنه اگر یک جا بمانی و راکد شوی، زود می گندی و می پوسی.
باید قدم برداشت و حرکت کرد، نباید یک جا ماند. گرچه همین قدم برداشتن هم باید با حساب و کتاب باشد. چه راست بروی و چه کج؛ جای پایت روی زمین می ماند اما جای پای درستی پا برجاتر است و باقی تر. پس چه خوب که جای پایت در راه درست باشد، وگرنه چقدر قدم ها که برداشته شده و در راه کج بوده است و حالا هیچ اثری از آن باقی نیست.
درست مثل رد پای آدمی روی برفها که سریع از بین می رود...

حرفهای شما
مهمونای خونه ی من

ضعیف شدن یا تنبلی؟

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۲ ق.ظ

کلافه شده ام از بی برنامگی خودم، از کارهایی که می توانم انجام دهنم ولی تنبلی می کنم.

 شاید هم واقعا تنبلی نباشد، چون که هر روز کار جدیدی پیش می آید و تا تمامش می کنم دیگر رمقی در تن لاغر و ضعیف من نیست که به کار دیگری تن در دهد.

اما با این اوصاف چند کار را پیش بردم، کاغذ دیواری خریدیم و نصاب آمد و به دیوار کوبیدش، با هما رفتیم پل چوبی و پاراوان خریدیم ، سنگ جلوی سرویس بهداشتی خانه پدر را هم عوض کردم که وقت زیادی برد. اگر توانی باشد امروز هم کارهایی دارم که باید انجامش دهم. این روزها برایم سخت می گذرد چون که دست تنهایم...

دیروز که اول ماه رمضان بود بدجور کم آوردم و فشارم حوالی ساعت 5 بعد ازظهر روی 10 بود. سر درد بدی داشتم و چقدر زمان دیر می گذشت. خدا کند که امروز این طور نباشم...

نظرات (۳)

  • ته خطی ......
  • گاهی پیش میاد ایشالله که دیگه بی حال نشین...
    پاسخ:
    سپاس...
    سلام . خوشحالم که بعد از مدت ها توانستم این صفحه ی شما را باز کنم مرتب پیغام های بی خود می داد . ممنونم که این مدت کامنت می گذاشتید و بی پاسخ می ماند .

    ماه مبارک رمضان سخت است ولی مهمانی خداست و شیرینه .
    پاسخ:
    خواهش می کنم. موفق باشید.
  • آرام mosafer88
  • سلام
    ولی کارهای مفیدی هم انجام شده

    دعایمان کنید

    قال رسول الله صلى الله علیه و آله :
    طوبى لمن ظما او جاع لله اولئک الذین یشبعون یوم القیامة
    خوشا بحال کسانى که براى خدا گرسنه و تشنه شده ‏اند
    اینان در روز قیامت سیر مى‏ شوند.
    وسائل الشیعه، ج 7 ص 299، ح‏2.

    درک شایستته میهمانی عظیم خدا روزی دلتان

    اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    اللهم اجعل العواقب امورنا خیرا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">