جای پا...

جای پا...

باید قدم برداری و حرکت کنی.
وگرنه اگر یک جا بمانی و راکد شوی، زود می گندی و می پوسی.
باید قدم برداشت و حرکت کرد، نباید یک جا ماند. گرچه همین قدم برداشتن هم باید با حساب و کتاب باشد. چه راست بروی و چه کج؛ جای پایت روی زمین می ماند اما جای پای درستی پا برجاتر است و باقی تر. پس چه خوب که جای پایت در راه درست باشد، وگرنه چقدر قدم ها که برداشته شده و در راه کج بوده است و حالا هیچ اثری از آن باقی نیست.
درست مثل رد پای آدمی روی برفها که سریع از بین می رود...

حرفهای شما
مهمونای خونه ی من

دف زن یا دی جی؟

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۶ ب.ظ

دیروز کلی با خانواده بحث کردم، در مورد اینکه برای عروسی ام دوس دارم دف زن بیاورم و اصلا دوس ندارم در مردانه ترانه بزنند و خواننده بیاید و آن ترانه های بی معنا و مفهوم را بخواند.

هما هم مثل من است و بیشتر دوس دارد دف زن بیاید. حتی قبول کردم که در قسمت زنانه ترانه پخش کنند و آنها که قر در کمرهاشان مانده بیایند و خودشان را تخلیه کنند.

باز هم خانواده من مخالفت می کنند و می گویند فقط خواننده بیاور.

به چه زبانی باید گفت خدا حلال و حرامی دارد. این حلال ها هستند که برکت را به زندگی می آورند و برعکسش حرامها.

من خودم هم اهل موسیقی و ترانه هستم ولی اهل رقص نیستم و گرچه در عروسی برادر و خواهر خودی نشان دادم و حالا شدیدا شرمنده آن روزهایم.

هما هم از وقتی شنیده که شاید دف زن نیاید اندکی دلخور است و حق دارد. دیروز گفت حالا که همه اصرار دارند خواننده بیاور ولی بسپار موقع اذان قطع کنند و دور ما را از برای رقصیدن خطی بکشند.

حالا به نظر شما چه کنم؟ دف زن یا خواننده؟

نظرات (۴)

سلام من برای مراسم عروسیم دف زن آورده بودم خیلی عالی و خوب برگزار شد و ملت شاد شدند هیچوقت هم پشیمون نیستم 
عیدت مبارک داداش صدرا.....

پاسخ:
عید شما هم مبارک. امیدوارم همیشه خرم باشید
شما بیشتر دلتون به چی هست {شما و عروس خانم }اخه این شب شب شماست یه کاری کن که بعدا حسرت نخورید....
پاسخ:
ای بابا اینا همشون زورگو هستن و من و هما مظلوم
سلام

تبریک می گم امیدوارم که زندگی خوبی در پیش داشته باشید شروع زندگی همیشه همین طوره نظرات دیگران ، مشغولیت های زیاد ، بی پولی و ... تنش های زیادی در انسان ایجاد می کند و نمی شه همه رو راضی کرد ...
سعی کنید بیشتر از این لحظات که دیگه هرگز بدست نخواهد آمد لذت ببرید و تنش ها را تا جایی که ممکن است کم و کمتر کنید . زندگی را راحت بگیرید تا به خوشی و راحتی بگذرد رمز خوشبختی همین است take it easy به امید خوشبختی شما
پاسخ:
thanks for this message

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">