جای پا...

جای پا...

باید قدم برداری و حرکت کنی.
وگرنه اگر یک جا بمانی و راکد شوی، زود می گندی و می پوسی.
باید قدم برداشت و حرکت کرد، نباید یک جا ماند. گرچه همین قدم برداشتن هم باید با حساب و کتاب باشد. چه راست بروی و چه کج؛ جای پایت روی زمین می ماند اما جای پای درستی پا برجاتر است و باقی تر. پس چه خوب که جای پایت در راه درست باشد، وگرنه چقدر قدم ها که برداشته شده و در راه کج بوده است و حالا هیچ اثری از آن باقی نیست.
درست مثل رد پای آدمی روی برفها که سریع از بین می رود...

حرفهای شما
مهمونای خونه ی من

فقط من

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵ ب.ظ

این روزها همه ی کارهایی را که انجام می دهیم به اول شخص مفرد هم ختمش می کنیم، حتی همه ی کارهایی که "آنها" و "ما" و "او" انجام می دهند به نام "من" تمامش می کنیم.

یا "ما" و "آنها" ایرادی دارد یا  در "من" منفعتی هست؟

اگر منفعتی در "من" نیست، پس چرا جمله هایمان را با "ما" یا "آنها" شروع نمی کنیم که با جمع تمام شود؟

شاید دلیلش این است که ماها عادت داریم به تک روی...

و یا شاید عادت کرده ایم که "ما" را "من" کنیم...


http://gooderion.persiangig.com/Najva/Image/%D9%85%D9%86.jpg

نظرات (۱)

I think everything posted made a great deal of sense.
But, what about this? suppose you were to write a
awesome headline? I mean, I don't wish to tell you how to run your blog, but suppose you added a headline to possibly grab
folk's attention? I mean فقط من :: جای پا...
is a little plain. You could peek at Yahoo's home page and see how they create article titles
to get viewers to click. You might add a video or a picture or two to grab
readers interested about what you've got to say.

In my opinion, it would make your website a little livelier.
پاسخ:
Hello dear friend who posted this message.
I write only occasionally. My reason for writing is not just to create more hits.
Thank you for coming
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">