جای پا...

جای پا...

باید قدم برداری و حرکت کنی.
وگرنه اگر یک جا بمانی و راکد شوی، زود می گندی و می پوسی.
باید قدم برداشت و حرکت کرد، نباید یک جا ماند. گرچه همین قدم برداشتن هم باید با حساب و کتاب باشد. چه راست بروی و چه کج؛ جای پایت روی زمین می ماند اما جای پای درستی پا برجاتر است و باقی تر. پس چه خوب که جای پایت در راه درست باشد، وگرنه چقدر قدم ها که برداشته شده و در راه کج بوده است و حالا هیچ اثری از آن باقی نیست.
درست مثل رد پای آدمی روی برفها که سریع از بین می رود...

حرفهای شما
مهمونای خونه ی من

خوب بالاخره قیمت بنزین هم اعلام کردن.

بابا دم دولت گرم که ما رو از این بی تکلیفی نجات داد.

واقعا تمام مشکل این چند وقته ما همین نبودن قیمت دقیق فراورده های نفتی بود. به هر حال خدا رو شکر که اعلام شد.

ما باید بیشتر به فکر جیب دولت باشیم و حتی اگه پس اندازی هم توی بانک یا خونه داریم باید دو دستی تقدیم به دولت کنیم.

الان توی این وضعیت گرونی و تورمی که هست، دولت بنده خدا بدجور دچار مشکل شده، همینو براتون بگم که نمی دونید با چه بدبختی حسن آقا تونست یه مراسم جشن کوچیک صد و چندی نفری به مناسبت روز زن توی کاخ برگزار کنه!!!!!

نمی دونید با چه سختی حسن آقا تونسته سکه طلا تهیه کنه و بده به مهموناش؟

خداییش سخته که توی این آشفته بازار طلا و سکه، برای هر مهمون سکه تهیه کنی! خدا میدونه چقد همسر حاج حسن سختی کشیده تا بتونه سکه بخره. میگن خرجی یک هفته شو که حاجی بهش میداده رو خرج نکرده تا بتونه سکه بخره.

بابا مردم خجالت بکشید، آبروی رییس جمهور در میونه، می فهمممممید یعنی چی؟؟؟؟

آخ اگه نمای کاخ حاجی رو از نزدیک ببینید، ببینید که چطور داره از بین میره و کسی اصلا به فکرش نبوده؛ هق هق گریه می کنید. حالا بر و بچ کاخ لطف کردن و می خوان  یه دستی به سر و روش بکشن.

چند وقتیه که از خورد و خوراک افتادم و دارم به این فکر می کنم که چطور حاجی می خواد این 7 میلیارد رو تهیه کنه و بریزه توی جیب عمله و بنا...

ای داد بیداد؛ باور کنید از وقتی شنیدم خواب ندارم و فقط به فکر آبروی حاج حسنم که در خطره...

بابا مردم خجالت بکشید، شرم کنید!!! 

اصلا چه مفهومی داره که اینقدر توی رفاه باشید و راحت زندگی کنید و اون وقت زن رییس جمهور خرجی یه هفته شو بده سکه بخره برای مهمونا؟ 

آخه چقد داد بزنم و ناله کنم، بدتر از اینکه نرفتید و دست رد به سینه یارانه و رایانه نزدید.

مگه همین یک ماه پیش نبود که دولت  20 درصد گذاشت روی حقوق هاتون.

دیگه دولت نداره بهتون بده و بریزه تو حلقومتون. اینا رو می فهمید یا نه؟؟؟

اصلا می دونید چیه؟ باید بنزین رو بکنه لیتری 5000 تومن تا شما دیگه روتون رو زیاد نکنید، اصلا حالا که دارید اعتراض می کنید باید دولت بدون اینکه حقوق رو زیاد می کرد 10 درصد هم از کل حقوقتون رو کم می کرد تا این قدر لغز نخونید.

اصلا به شماها چه؟ برید دنبال کارتون، همینم به سرتون زیادیه.

اصلا به من چه؟ بازم دارم قاطی می کنم...

 

نظرات (۲)

عرق شرم نشست رو پیشونیم بابا من خیلی مرفه و بی درد بودم که مشکلات حسنمونو ندیدم همین الا کیف پولمو باز کردم 1900تومن توش بود فک کن 1900تووووومن خجالت کشیدم کاش میتونستم اینو هم بدم به حسن و زنش تا سختی نکشن....
به اعصابت مسلط باش . عه. چرا قاطی میکنی. بابا مردم همه میفهمن. حالیشونه. تو فکر میکنی اگه نمیفهمیدن باز با توجه به گرونی بنزین و سهمیه بندی شدنش باز مردم میومدن تو خیابونا؟ حالیشونه. حالیمونه. فکر میکنی اگه حالیشون نبود با گرون شدن سیب زمینی باز میرتن بخرن؟ ای بابا. چه حرفا میزنی ها. مگه خبر نداری یه سری ها هستن کهخیلی خیلی حالیشونه و یارانه  هم نخواستن. فکر نکنی زیادی سرمایه دارنا. نه. مدیونی اگه اینطور فکر کنی. فقط زیادی حالیشونه. بخدا زود داری قضاوت میکنی. مردم ما همه چی سرشون میشه. فکر میکنی نمیفهمن؟
پاسخ:
سلام. درسته مردم ما با شعور و فهیم هستن. قصد این قلم اهانت به مردم نیست بلکه متنی است از زبان یک مرفه چاپلوس بی درد...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">