جای پا...

جای پا...

باید قدم برداری و حرکت کنی.
وگرنه اگر یک جا بمانی و راکد شوی، زود می گندی و می پوسی.
باید قدم برداشت و حرکت کرد، نباید یک جا ماند. گرچه همین قدم برداشتن هم باید با حساب و کتاب باشد. چه راست بروی و چه کج؛ جای پایت روی زمین می ماند اما جای پای درستی پا برجاتر است و باقی تر. پس چه خوب که جای پایت در راه درست باشد، وگرنه چقدر قدم ها که برداشته شده و در راه کج بوده است و حالا هیچ اثری از آن باقی نیست.
درست مثل رد پای آدمی روی برفها که سریع از بین می رود...

حرفهای شما
مهمونای خونه ی من

مدرک گرا شده ام...

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ب.ظ

یکشنبه هفته پیش رفتم دانشگاه و امتحان درس تئوریهای انقلاب رو دادم. بی انصاف طراح سواله همش رفته بود از یه جایی سوال داده بود که آدم فکرشو نمیکرد. همش از نظریات اندیشمندای غربی پرسیده بود مثل کرین برینتون، اسکاچ پل، ماکیاول، هابز، چالمرز تیلی و ساموئل هانتینگتون...

بابا یکی نیس به اینا بگه، من شب بخوابم و صبح بیدار شم اسم بابا و مامان و زنم یادم میره چه برسه به اینکه تو طراح سوال از من بخوای، اسم تک تک این اندیشمندا با نظریاتشون رو حفظ کنم. بابا یکی به اینا بگه بخدا با مشغله کاری من و مهیا شدن برای عروسی سخته بشینی کتابای قطور رو از اول تا آخرش بخونی...

تازه بدتر اینه که من دارم برای نمره درس می خونم و نه برای دل خودم. اونم چه نمره ای؛ شدم 12/98

این دومین باری است راهی دانشگاه شده ام، ولی این بار از سر علاقه بسیار زیاد به علوم سیاسی. اما حالا که خوب فکر می کنم، می بینم بجای آنکه برای دلم و بالا بردن سطح معلوماتم درس بخوانم و به عبارتی درجا نزنم؛ بیشتر پی مدرکش دارم می روم. گرچه اگر بگیرم می شود دومین مدرک اما...

احساسم می گوید من هم مدرک گرا شده ام.

نظرات (۱)

حالا اینا به کنار یکی نیست بپرسه حالا 4سال دیگه تو زندگی یا کار میان از شما میپرسن فلان دانشمند چه نظریه ای داشته؟؟اصلا اینو هم دونستید که چی واقعا
پاسخ:
ای بابا دست رو دلم نزار که خونه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">