جای پا...

جای پا...

باید قدم برداری و حرکت کنی.
وگرنه اگر یک جا بمانی و راکد شوی، زود می گندی و می پوسی.
باید قدم برداشت و حرکت کرد، نباید یک جا ماند. گرچه همین قدم برداشتن هم باید با حساب و کتاب باشد. چه راست بروی و چه کج؛ جای پایت روی زمین می ماند اما جای پای درستی پا برجاتر است و باقی تر. پس چه خوب که جای پایت در راه درست باشد، وگرنه چقدر قدم ها که برداشته شده و در راه کج بوده است و حالا هیچ اثری از آن باقی نیست.
درست مثل رد پای آدمی روی برفها که سریع از بین می رود...

حرفهای شما
مهمونای خونه ی من

وام ازدواج را خدا آزاد کرد!!!

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ق.ظ

امروز پس از پیگیری های مسرانه و با تلاش برادر زن محترم پس از 11 ماه موفق به دریافت مبلغ شش میلیون تومان وام ازدواج از حلقوم مبارک بانک صادرات شدیم.

گرچه خرداد ماه سال گذشته تشکیل پرونده دادیم و قرار بود یازده اسفندماه 92 بدهند اما مسئول پرداخت وام های ازدواج فرمودند که قبل از عید است!!! و بودجه نداریم و تشریفتان را ببرید و اردیبهشت سال آتی دوباره مشرف شوید.

اردیبهشت هم که رفتیم گفت بانک مرکزی مجوز پرداخت وام را نداده، بروید و هر هفته سری بزنید شاید فرجی بشود و اجازه دادند.

گرچه امروز بر خلاف میلم با نفوذ برادر زن موفق به دریافت همان وامی شدیم که بانک مرکزی همچنان مجوز پزداختش را نداده است!!! و حتی همان هفته اول پس از عقد هم نفوذ ایشان کارساز بود ولی وجدان حقیر رضایت نمی داد.

گرچه الان وجدان هم کوتاه آمد و درمانده شد چون شدیدا محتاج بود.

می دانم که عده زیادی این میان هستند که همچنان در گیر و دار این وام ناچیز هستند؛ اگر می گویم ناچیز از سر ناشکری نیست بلکه می دانم این چندرغاز وام در برابر وام های کلانی که به جیب مبارک عده ای خاص ریخته شده است و باز پرداختی هم در پی ندارد و به عبارتی هاپولی می شود واقعا ناچیز است و بیشتر اینجای قضیه من را می سوزاند که این وام حق من جوان تازه متاهل هست.

تازه بماند که برای گرفتن حقت باید دائما تا کمر دولا شوی تا یک وقت یقه سفید محترم (اصطلاح جامعه شناسی کارمند) سختش نشود و از جایش بر نخیزد.

 

 

نظرات (۲)

مبارکه باز خوبه همین هم دستتونو گرفت هرچند با این اوضاع گرونی 6 م کار زیادی نمیکنه ولی از هیچی که بهتره.....

سلام
خدا رو شکر
ولی خداوکیلی خدا خیلی به من همسری حال داد. از شروع درخواست تا دریافت وام فقط 18 روز طول کشید. وقتی پیامک اومد که اون مبلغ تو حسابمونه داشتیم شاخ در میاوردیم. 
غریبه که نیستی. داشتیم نه. همون موقع شاخ دراوردیم. ایناهاش
پاسخ:
سلام. آها الان دیدم جل الخالق...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">