جای پا...

جای پا...

باید قدم برداری و حرکت کنی.
وگرنه اگر یک جا بمانی و راکد شوی، زود می گندی و می پوسی.
باید قدم برداشت و حرکت کرد، نباید یک جا ماند. گرچه همین قدم برداشتن هم باید با حساب و کتاب باشد. چه راست بروی و چه کج؛ جای پایت روی زمین می ماند اما جای پای درستی پا برجاتر است و باقی تر. پس چه خوب که جای پایت در راه درست باشد، وگرنه چقدر قدم ها که برداشته شده و در راه کج بوده است و حالا هیچ اثری از آن باقی نیست.
درست مثل رد پای آدمی روی برفها که سریع از بین می رود...

حرفهای شما
مهمونای خونه ی من

اجباری به تحمل کردن من نیست...

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ق.ظ

دیشب به همراه همسری رفتیم عروسی یکی از دوستان نزدیکیم.

عروسیش حوالی آجودانیه بود.

اول رفتم گل فروشی و یه سبد گل کوچیک سفارش دادم و حدودای ساعت 7:30 شب هما رو از درب خونشون سوار کردم. 

رفتم داخل اتوبان امام علی که عجیب شلوغ و خسته کننده بود و کم مونده بود پشیمون بشم از اینکه برم عروسی، ولی عبدا... چند بار تماس گرفت که حتما بیای.

خلاصه توی اتوبان بودیم و یخ هما هم هنوز وانشده بود و گهگاهی  هم لبخند می زد و من مدام در حال کلنجار با خودم که از دلش درآورم و بخندد آنچنان که دوست دارم. البته اندکی موفق شدم.

در مسیر بودیم که در جواب یکی از شوخی های من گفت: همین دو روز که تحملت می کنم کافیه!!!!!!!!!!!!!!!

من هاج و واج از این حرف گفتم: کدوم دو روز؟

گفت: آینده رو می گم.

گفتم: اجباری به تحمل کردن من نداری!!!

یکدفه و به شوخی آروم زد توی صورتم...

برای من گفتن این حرفش خیلی سخته و بدجور احساس خفگی بهم دست می ده.

اولین بار بود که اینطوری می گفت.

حالا دارم فک می کنم که واقعا انگار داشته تحمل می کرده و به روی خودش نمی آورده. 

 

نظرات (۳)

 واقعا شرمنده چرا من همش فک میکردم صدرا........ای بابا ببخشید
پاسخ:
عیبی نداره بابا
من ناراحت نشدم
صب کن ببینم صدرا اسم مرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بله...
اگه دوست صمیمیته مطمئن باش شوخی کرده....
پاسخ:
آره دوست خیلی عزیزیه برام
همسرمه بابا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">