جای پا...

جای پا...

باید قدم برداری و حرکت کنی.
وگرنه اگر یک جا بمانی و راکد شوی، زود می گندی و می پوسی.
باید قدم برداشت و حرکت کرد، نباید یک جا ماند. گرچه همین قدم برداشتن هم باید با حساب و کتاب باشد. چه راست بروی و چه کج؛ جای پایت روی زمین می ماند اما جای پای درستی پا برجاتر است و باقی تر. پس چه خوب که جای پایت در راه درست باشد، وگرنه چقدر قدم ها که برداشته شده و در راه کج بوده است و حالا هیچ اثری از آن باقی نیست.
درست مثل رد پای آدمی روی برفها که سریع از بین می رود...

حرفهای شما
مهمونای خونه ی من

دردسر عروسی...

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ

روز زن گذشت و من به دلیل مشغله کاری فراوان موفق به تهیه کادو نشدم.

گرچه همه چیز با هم قاطی شده بود، از یک طرف ولیمه پدر و از طرفی فوت شوهر خاله و فوت پسر خاله عمو و از طرف دیگر مشغله کاری...

خلاصه از زمین و اسمان می بارید...

برای ولیمه پدر هم نبودم و رفتم ماموریت.

حالا با این اوضاع و احوال ما مانده ایم که چطور تاریخ عروسی مشخص کنیم؟

خودم و همسر مایل به برگزاری در اردیبهشت بودیم که خورد به مکه و ولیمه پدر، گرچه پدر می گوید بینداز برای عید فطر که دست و بال من کمی باز شود، از طرفی همسر می گوید که اخر خرداد مناسب است و من هم راضی ام اما باز خواهر ها می گویند موقع امتحانات و نزدیک کنکور است و عده ای از فامیل درگیر این ماجرا هستند و از جای دیگر تازه شوهر خاله فوت شده است.

حالا من این بین لنگ در هوا مانده ام که باید چه کنم؟

بدتر آنه وقتی همسر ماجرا فهمیده می گوید حالا که اینطور هست پس بیندازیم سال دیگر و پس از سالگرد آن مرحوم و البته به قهر و لجبازی...

تازه قهر هم کرده و میگوید بیخود تا الان خودم را درگیر این موضوع کرده بودم و حتی حالی نپرسید که از سفر آمدی مرده ای یا زنده؟

باشد تو هم قهر کن...

می دانم که فکر می کند به نظرش اهمیت ندادم ولی باید چه کنم دیگر؟ حرمت پدر و خانواده بشکنم که نمی شود، حرمت همسر را بشکنم که نمی شود.

پس باید حرمت خودم را بشکنم و دوباره خودم، خودم را خرد کنم که شاید به مزاج دیگران خوش آید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">