جای پا...

جای پا...

باید قدم برداری و حرکت کنی.
وگرنه اگر یک جا بمانی و راکد شوی، زود می گندی و می پوسی.
باید قدم برداشت و حرکت کرد، نباید یک جا ماند. گرچه همین قدم برداشتن هم باید با حساب و کتاب باشد. چه راست بروی و چه کج؛ جای پایت روی زمین می ماند اما جای پای درستی پا برجاتر است و باقی تر. پس چه خوب که جای پایت در راه درست باشد، وگرنه چقدر قدم ها که برداشته شده و در راه کج بوده است و حالا هیچ اثری از آن باقی نیست.
درست مثل رد پای آدمی روی برفها که سریع از بین می رود...

حرفهای شما
مهمونای خونه ی من

خدایا مراقب خودت باش

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۳۷ ب.ظ

خدایا من به غیر از تو کسی را ندارم، خدایا می دانم آن بالایی و همه چیز را خوب می بینی، خدایا می دانم دیدگانت حتی مورچه ای که در کویر لانه دارد و تنها پی روزی به دل کویر زده است را می بیند.

خدایا من همه اینها را می دانم و می بینم اما چه کنم که درک و فهمم ضعیف است...

خدایا من در میان این روزگار گرگ بازار فقط به امید تو از خانه بیرون می زنم و در این آشوبه بازار فقط به هوای پناه توست که قدم بر می دارم.

خدایا مراقب خودت باش آخر من غیر از تو هیچکس را ندارم...

نظرات (۱)

سلام. این روز ها میترسم حتا مناجات کنم. انقدر که خدا را نمیشناسم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">